کد خبر: 94750999
تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 اسفند 1395
خانه » ورزشی » varzesh3 » آقایی: پرسپولیس هنوز قهرمان نیست
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
یادتان هست سپاهان چگونه جام را از ما گرفت؟

مدافع تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش هنوز می تواند برای قهرمانی در لیگ برتر تلاشش را به کار بگیرد.

به گزارش چی 24 به نقل از varzesh3:

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم تراکتورسازی بعد از تساوی مقابل سایپا و 8 امتیاز شدن فاصله با پرسپولیس در صدرجدول از شانس کمی برای قهرمانی برخوردار است، با این وجود بازیکنان این تیم ظاهرا هنوز ناامید نیستند و برای کسب موفقیت تلاش می کنند. سعید آقایی، مدافع ملی پوش تراکتوری ها درباره شرایط تیمش اظهار داشت: «شرایط مان بد نیست. متاسفانه مقابل سایپا باید برنده می شدیم اما شرایط مهیا نشد. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و بتوانیم در آینده موفقیت های خوبی را کسب کنیم.»


وی درباره شانس قهرمانی تیمش گفت: «هنوز 7 بازی و 21 امتیاز باقی مانده و باید بتوانیم تمام این 21 امتیاز را به دست آوریم. من فکر می کنم نباید از حالا پرسپولیس را قهرمان دانست، چون ما هنوز شانس داریم. یادتان هست در لیگ چهاردهم سپاهان چطور 8 امتیاز اختلاف با ما را جبران کرد و قهرمان شد؟ ما هم می توانیم این فاصله را جبران کنیم، چون در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.»


مدافع تراکتورسازی با اشاره به ناکامی های تیمش در دیدارهای خانگی بیان داشت: «شما به این مساله نگاه کنید که تیم ما تا زمانی که در ورزشگاه اختصاصی بازی می کرد، شرایطش خوب بود. ما در زمین خودمان نتایج خوبی گرفته بودیم اما یادگار متاسفانه چمن مناسبی ندارد. فکر می کنم این موضوع روی روند تیم ما تاثیرگذار بوده است.»


آقایی درباره بازی با فولاد افزود: «بازی سختی داریم اما همانطور که گفتم دیگر نام حریفان نباید برایمان مهم باشد. باید هرطور شده بازی هایمان را یکی پس از دیگری ببریم و تا پایان پیش برویم.»


وی با اشاره به شانس دعوت شدنش به تیم ملی گفت: «من نهایت تلاشم را می کنم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم. همه چیز به نظر آقای کی روش بستگی دارد. دوست دارم بار دیگر پیراهن تیم ملی را برتن کنم اما اگر دعوت هم نشوم، برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.»


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین